Destek

Örnek: Uranium DVR, Kamera, Lens, UN110GIG0001
  • Yeni Arayüz - Ana Menü Hakkında Yardım.

    Genel Menü içerisinde gerekli yardım dosyası


       Ana Menü - PDF


  • Yeni Arayüz - Gelişmiş Hakkında Yardım.

    Gelişmiş içerisinde gerekli yardım dosyası


       Gelişmiş - PDF


  • P2P Kurulumu

    P2P ile izleyemiyorum. Cihazı p2p ile izleyebilmeniz için cihaza localinize göre bir IP adresi ve dns verdikten sonra P2P ‘yi etkinleştiriniz.Cihaz yeniden başladığında size verdiği ıd ile izleyebilirsiniz. Cihazın verdiği ıd ile izleyemiyor iseniz yada ıd niz çalışmıyor ise dhpc ‘yi etkinleştirip tekrar deneyiniz.Size verilen ID ile www.uraniumdvr.com üzerinden cms programından ve mobil programından izleyebilirsiniz.


       P2P Kurulum - PDF


  • Airties Yeni Model Modem Port Açma

    Airties Yeni Model Modemlerde Port Açmak için aşağıdaki linke göz atınız.


       Airties Yeni Modem - PDF


  • Airties Eski Model Modem Port Açma

    Airties Eski Model Modemlerde Port Açmak için aşağıdaki linke göz atınız.


       Airties Eski Modem - PDF


  • Huawei Modem Port Açma

    Huawei Modemlerde Port Açmak için aşağıdaki linke göz atınız.


       Huawei Modem - PDF


  • Zyxel Yeni Model Modem Port Açma

    Zyxel Yeni Model Modemlerde Port Açmak için aşağıdaki linke göz atınız.


       Zyxel Yeni Modem - PDF


  • Zyxel Eski Model Modem Port Açma

    Zyxel Eski Model Modemlerde Port Açmak için aşağıdaki linke göz atınız.


       Zyxel Eski Modem - PDF


  • Android Uranium PRO Kullanımı

    Uranium Pro hakkında sormak istediğiniz herşeyi burada bulabilirsiniz.


       Uranium Pro - Kullanım Kılavuzu


  • AD –VTD-ZAD serisi cihazların portları ve mobil programı nedir?

    Http port :80 Mobil Portu:34599 Cmd Portu:34567 IOS ve Android programı meye'dir.


  • AD–VTD-ZAD-KD-GR-ANP-AND serisi cihazların Şifresi nedir?

    Cihazın şifresini verebilmemiz için kayıt cihazını ekranında yazan tarih gereklidir.Teknik servisimizi arayarak Cihazın üzerindeki tarihi verdiğinizde arkadaşlarımız size şifre verecektir.


  • AD –VTD-ZAD Cihazın portlarını açmama rağmen mobilden görüntü alamıyorum.

    Cihazın portlarının açık olup olmadığını http://www.canyouseeme.org adresinden test ediniz. Hata veriyor ise modemin güvenlik duvarını devre dışı bırakıp ve portları açtığınızdan emin olup tekrar deneyiniz.modeminizden port açma olayı basrılı ancak görüntü alamıyor iseniz encode veya kod çözünürlüğü kısmında görüntü ve ses yazan kısımdaki 4 kutucukta işaretlenmesi gerekir.bu şekilde görüntü alabilirsiniz.


  • Cihaz neden kayıt yapmıyor?

    1.Cihazın üzerinde hdd niz var mı? Var ise hdd menüsüne girin ve hdd durumuna bakınız hata veya biçimlendirilmemiş diyor ise hdd yi formatlaması gerekir. 2.Kayıt modu hangi konumda olduğuna bakınız ve durdur konumunda ise sürekli kayıt konumuna alınız.


  • Modemden portlarınızın açık veya kapalı olduğunu görmek ister misiniz?

    Modemden portlarınızın açık veya kapalı olduğunu görmek ister misiniz?


       Portları kontrol edin


  • KD serisi cihazların portları,mobil programı ve Cms programı nedir?

    Http port:80 Mobil Port:8000 Mobil Program:Imseye Cms Program:IMS200


  • KD serisi cihaz kayıt yapmıyor sebebi nedir?

    Cihaz neden kayıt yapmıyor? 1.Cihazın üzerinde hdd niz var mı? Var ise hdd menüsüne girin ve hdd durumuna bakınız hata veya biçimlendirilmemiş diyor ise hdd yi formatlaması gerekir. 2.kayıt modu hangi konumda olduğuna bakınız ve durdur konumunda ise sürekli kayıt konumuna alınız. 3.Cihaz üzerinden genel kısmından hdd dolduğunda seçeneğinin karşısında üzerine yaz seçeneği etkin olması gerekmektedir.Öyle bir seçenek yok ise Cihaza www.uranium.com.tr adresinden güncelleme dosyasını indirerek güncelleme yapılacak.


  • GR-AND-ANP serisi cihazların portları,mobil programı ve Cms programı nedir?

    HTTP Port :80 KONTROL Port:6001 MEDYA Port:6002 MOBİL Port:6003 Mobil Program:IOS ve Android için Uranium CMS Program:Cms


  • P2P ile browserdan görüntü alabiliyorum fakat mobilden görüntü alamıyorum.

    1. GR41-42-81-82 cihazlar için versiyon 2.4.16,GR163cihazlar için versiyon 3.0.10 AND-ANP cihazlar için versiyon 3.2.x olması gerekir. 2. İzleyeceğiniz program”uranium“olması gerekir.


  • Cihaza mikrofon taktım ses alamıyorum

    Default olarak ses açık geldiği için cihaz üzerinden ses alacaksanız hoporlor işaretine tıkladığınızda sesi alabilirsiniz.Browser üzerinden ses almak istediğinizde sayfanın üst kısmındaki sessiz kısımdaki işareti kaldırınız. CMS programından sesi açmak için kameranın üzerine sağ tıklayıp ses aç seçeneğini işaretleyiniz.Bu ayarları yapmanıza rağmen ses alamıyorsanız ;Cihaz üzerinden ayarlar kısmından sesi etkin yapmanız gerekmektedir. ve mikrofonun doğru bağlandığından emin olunuz.


  • GR Serilerinde Cihazda vga dan görüntü alamıyorum.

    GR41-42-81-82 cihazlardan vga dan görüntü alamıyor iseniz bir televizyon veya başka bir kayıt cihazı yardımı ile kayıt cihazınızın spot veya video out çıkışından çıkış alıp cihazın ayarlarından çıkışı vga olarak göstermeniz gerekir.


  • PTZ kamerayı nasıl ayarlayabilirim.

    PTZ kamerayı taktıktan sonra kamerayı hareket ettirebilmemiz için iki adet kablo kayıt cihazının arkasındaki rs485 girişine – ve + dikkatli bir şekilde takılır.kamerayı çalıştırabilmemiz için kameranın ıd si,protokolü,boudrate bileniz ve bunları kayıt cihazına girmeniz gerek.Aksi taktirde kamerayı hareket ettiremezsiniz.


  • PTZ kameranın ID sini nasıl değiştirebilirim?

    Speed dome kameranın üzerinde bulunan switch leri kullanım klavuzundaki vermek istediğiniz ıd ye göre değiştirebilirsiniz.Bu sayede istediğiniz kadar Speed dome kamera bağlayabilirsiniz.


  • Hangi cihazlar 3G ve Wİ-Fİ destekler?

    AND-ANP serisi cihazlar deteklemektedir GR serisinden sadece GR163 desteklemektedir bunun haricindeki GR41-42-81-82 cihazlar 3G ve Wİ-Fİ desteklememektedir.


  • Analog kameralardan görüntü alamıyoruz.

    Bu cihazlarda analog kamera olduğundan dolayı Kullanmış olduğunuz adaptörün çalışıp çalışmadığına yapmış olduğunuz bağlantının yanlış olup olmadığına ve takmış olduğunuz BNC uclarına bakmanız gerekmektedir.


  • Güncelleme dosyasını görmüyor sebebi nedir?

    Güncelleme dosyasını indirirken cihazınızla uyumlu olmasına dikkat ediniz sonra rar dan ve klasörden çıkarttıktan sonra sadece güncelleme dosyasını flash belleğinize atınız ve cihazın güncelleme menüsüne girerek güncelleyiniz.


  • Yedek alma hatası

    Cihazınızda yedek alırken ilerleme çubuğu direkt %100 oluyor ise bu sıkıntı cihazın versiyonunun eski olmasından kaynaklanıyor. Yedek alma tarihini yazdıktan sonra saat kısmını 00:00 yazınız ve aratınız.Ardından aşağıda çıkacak olan listeden almak istediğiniz yedeği seçiniz ve yedekle butonuna tıklayınız. Yedekleri avi olarak aldığı için bilgisayardan izleyebilirsiniz.


  • AND41HVR cihaza kaç adet IP kamera bağlayabilirim?

    4 Kanal 960H +2 kanal 720P IP desteklemektedir.


  • AND81HVR cihaza kaç adet IP kamera bağlayabilirim?

    3 Kanal 960H +5 kanal CIF+1 kanal 720P IP kamera desteklemektedir.


  • AND162HVR cihaza kaç adet IP kamera bağlayabilirim?

    16 kanal 960H+4 kanal 720P IP desteklemektedir.


  • Cihaza IP kamera ekleyemiyorum

    IP kamera taktınız ve görüntü alamıyorsanız 1-Kameraların ONVİf destekli olduğundan emin olunuz. 2-Kamaraların çalıştığından emin olunuz. Çalışıp çalışmadığına Ethernet kablosundaki ledlerden anlayabilirsiniz. Kayıt cihazınıza bir IP verdikten sonra kameranın içerisinden çıkan cd ile birlikte bilgisayar yardımı ile kameralarınıza local’inize göre IP veriniz ve kayıt cihazınızdan tarattığınızda bulacaktır ve ekle butonuna tıkladığınızda karşınıza çıkan pencerede kullanıcı adı ve şifreleri düzgün girdikten sonra ok tuşuna basıp çıkınız .Görüntüler en geç 1dk içerisinde ekrana gelecektir. Cihaz farklı bir markanın ve IP vermenize rağmen kayıt cihazına eklediğiniz halde görüntü gelmiyor ise kameranın dns ayarlarını localinize göre ayarlayınız ve kullanıcı adı ve şifrenizi doğru yazdığınızdan emin olunuz.


  • Cihaza taktığım kamerlarda kopmalar oluyor.

    1.Ethernet kablosunuzun düzgün çalıştığından emin olunuz. 2.Kameranın IP ayarlarının ve NVR ın IP ayarlarının doğru yapılandırdığınızdan emin olunuz. 3.NVR kayıt cihazının versiyonunun 3.2 olması gerekir. 4.4 ve üzeri kamera kullanacaksanız gigabyte switch kullanınız.


  • 1.mp IP kameralar için hangi cihazı kullanmalıyım?

    1MP veya 1.3MP cihazlar için ANP41H-ANP43H-ANP91H-ANP93H-ANP161H-ANP163H ANP252H- ANP322H cihazları kullanabilirsiniz.


  • 2 mp IP kameralar için hangi cihazları kullanmalıyım?

    2MP IP kameralar için ANP42-ANP92-ANP162 hvr cihazları kullanabilirsiniz.


  • SIP10A IP kameradan görüntü alamıyorum.

    Kamerayı çalıstırdıktan sonra Ethernet kablosu yardımı ile modeme bağlayınız.cd içerisindeki B search programını çalıştırınız ve ardından cihazı aratınız cihazı seçiniz ve localinize göre cihazınıza IP veriniz ve update tuşuna tıkladıktan sonra cihaz yeniden başlayacaktır.vermiş olduğunuz IP ile browserdan izleyebilirsiniz.


  • SIP10A IP kameradan Wİ-Fİ ye nasıl bağlayabilirim?

    Cihazınızın arayüzüne girdikten sonra kablosuz ağ kısmına giriniz ve tara butununa tıklayınız listeden modeminizi seçiniz şifrenizi fgirdikten sonra ok tusuna basınız cihaz yeniden başladıktan sonra Ethernet kablosunu çıkartınız ve 30 saniye içerisinde wifi üzerinden bağlantı sağlanır.Dikkat etmeniz gereken kısım şifreleme WEP-WPA2 olması gerekir aksi takdirde kamerayı wifi ye bağlayamazsınız.


  • SIP10A IP kameranın Mobil programı ve client programı nedir?

    mobilde android ve IOS için foscam veya IP cam lite programlarını Client programı ise IPC monitor programını kullanabilirsiniz.


  • ANP12-R1024B,ANP12-R1048C,ANP12-R142Y,ANP12-D1011C Kameraların IP Default IP’si

    Kameraların default IP si 192.168.1.88 dir. Kameranın IP sini değiştirmek için dilerseniz bilgisayarınızı 1’li bloğa çekersiniz dilerseniz de cd nin içerisinde bulunan device serach programı ile ağdaki cihazları tarattıktan sonra kamerayı seçip set butonuna tıkladığınızda cihazın IP adresini değiştirebilirsiniz


  • ANP12-R1024B,ANP12-R1048C,ANP12-R142Y,ANP12-D1011C Kameraların şifresi,Client Prog,Mobil Prog ve portları nedir?

    Kullanıcı adı:admin Şifre:admin Client prog:Cms mobil prog:uranium Portlar:80,5000,2000 ve mobil portu 18600


  • ANP12-R1024B,ANP12-R1048C,ANP12-R142Y,ANP12-D1011C kameraları Cms programına nasıl ekleyebiliriz?

    Host türü olarak uranium IPC olarak seçtikten sonra dvr ismini ve IP adresini ardından kullanıcı adı ve şifresini girdikten sonra tamam tuşuna tıklayınız.İzleme ekranına girdiğinizde eklemiş olduğunuz kameranın üzerine çift tıkladığınızda görüntü açılacaktır


  • ANP12-R2042Y Kameraların IP Default IP’si ,şifresi, portları,Cms prgramı ve mobil programı nedir?

    Kameranın dhpc si açık olduğundan dolayı default IP yoktur. Kameranın IP sini cd nin içerisinde bulunan için dilerseniz bilgisayarınızı 1’li bloğa çekersiniz dilerseniz de cd nin içerisinde bulunan search tools programı ile ağdaki cihazları tarattıktan sonra kamerayı seçip network butonuna tıkladıktan sonra cihazın IP adresini değiştirebilirsiniz. Kullanıcı adı:admin Şifre:admin portlar :8200,5000,554 mobil port :15961 mobil prog:uranium Client progr:Cms


  • ANP12-R2042Y Kamerayı cms client programına nasıl yüklerim?

    Host türü olarak IPC-RTSP olarak seçtikten sonra dvr ismini ve IP adresini ardından kullanıcı adı ve şifresini girdikten sonra tamam tuşuna tıklayınız.İzleme ekranına girdiğinizde eklemiş olduğunuz kameranın üzerine sağ tıklayıp bütün kameralara bağlan ekstra akış seçeneğini seçiniz.


  • ANP112-R2042Y Kamerayı Cms client programına ekledim fakat görüntüler gidip geliyor.

    Sebebi bütün kanallara bağlan ana akış olarak yaptığınızdan dolayıdır.yapmanız gereken şekildeki gibi kameranın cihaz yönetimi kısmında sağ tıklayıp ekstra akış olarak seçmeniz gerekir.


  • Kameraları metal bir yere bağladığımızda neden parazitlenme yapar ?

    Kameralar metalden şase alır ve pazazit meydana gelir, Bunu önlemek için kamera ile metal arasına tahta veya kauçuk koymanız gereklidir.


  • uaranium Speed Dome kamera Protocol ve ID si nedir?

    Uranium speed dome kameraların default Protokol:PELCO -D Boudrate:2400 ID :1 olarak gelir


  • Gece Görüşlü kameralarda 40 mt gece görüşü demesine rağmen 20 mt görüntü alabiliyorum sebebi nedir?

    Adaptörde yada kablonuzda sıkıntı olduğundan dolayı kameraya voltajın düşük gitmesidir.Bunun için yapmanız gereken kameraya çekmiş olduğunuz kablonun uç kısmından voltajı ölçmenizdir.


  • Kayıt cihazlarını cep telefonundan izlememiz için cep telefonun modeli ne olmalıdır?

    kamera görüntülerimizi cep telefonundan izlemek için telefonun modeli önemli değildir. Cep telefonunun işletim sistemi önemlidir. Desteklediği işletim sistemleri ( android, iphone)


  • iyi günler, internetten uranium UR-AND81H kamera kayıt cihazı aldım, bildiğim kadarı ile cihaz sabit ip olmadan internetten izlenebiliyor. İnternetten izlemek için cihaz seri nosuna ihtiyacım var, bunu nasıl bulacağımı bilemiyorum, bilgi verirmisiniz. ?

    AND-ANP ve GR serisi cihazlarda sabit ıp almadan ve port açmadan cihazınızın ağ kısmında bulunan P2P özelliğini etkinleştirdiğinizde cihaz size bir ID verecektir bu ID ile www.uraniumdvr.com üzerinden,Cms client programı üzerinden ve mobil üzerinden istediğiniz yerden izeleyebilirsiniz Bu işlemi yapmanız için cihazın seri numarasına ihtiyaç yoktur.


  • Cep telefonumdan iş yerinde wifi ile bağlantı kuruyorum fakat cep telefonumun internetiyle işyerimi izleyemiyorum yardımcı olursanız sevinirim

    Bu işlemin aktif olması için Sabit Ip ile bağlanmak istiyorsanız modemden port açmanız gerekmek.


  • Ipad cihazda uranium porgramını arattığımda bulamıyorum

    Apple store dan arama yaparken solda enüst kısımda ıpad için ara seçeneğini ıphone için ara seçeneğini seçip arattığınızda programı bulacaktır.


  • Modem Kullanıcı adı ,şifreleri ve teknik servis numaraları

    TEKNİK DESTEK NUMARALARI


       PDF

Canlı Destek Alın veya Destek Talebi Bırakın

Ürünlerimiz ile ilgili yaşadığınız sorunlarla ilgili hertürlü konuda teknik ekipimizden yardım talebinde bulunun. Sayfanın sağ alt köşesinde bulunan "Yardıma mı ihtiyacınız var?" linkini tıklayarak mesai saatlerimizde canlı destek alabilir veya İletişim sayfamızda bulunan formu doldurarak bir destek talebinde bulunabilirsiniz. Sorununuz ile ilgili en güncel ve doğru bilgi, en kısa sürede tarafınıza iletilecektir. Daima yanınızda olduğumuzu bilmelisiniz...

Sık Sorulan Sorulara Bakın

Arama sonuçlarında, aradığınız ürün hakkında en sık rorulan soruları sizin için bir araya getirip yanıtlıyoruz. Hızlı bir çözüm elde etmek için yukarıda veya ürün sayfalarında bulunan Sık Sorulan Sorular bölümlerini incelemeyi unutmayın.

Diğer Markalarımız